Публічна оферта

ДОГОВІР (ПУБЛІЧНА ОФЕРТА) про надання ветеринарних послуг

м. Київ

1. ЗАГАЛЬНІ УМОВИ

1.1. Цей Публічний договір надання ветеринарних послуг (далі – Договір) регулює відносини між Виконавцем та Замовником щодо надання цих послуг.

1.2. Цей Договір є публічним і згідно з вимогами статті 633 Цивільного кодексу України містить однакові умови для всіх Замовників, крім тих, кому за законом надані відповідні пільги. У разі згоди з цим Договором Замовник приймає та зобов’язується належно виконувати умови цього Договору.

1.3. У цьому Договорі наведені терміни вживаються у такому значені:

– Виконавець – Комунальне підприємство «Київська міська лікарня ветеринарної медицини», код ЄДРПОУ юридичної особи – 32828319, місцезнаходження: Україна, 04071, м. Київ, Подільський район, вул. Ярославська, 13А; сайт: www.kmlvm.kyivcity.gov.ua, тел. +38 (044)366- 64-02, Адреса електронної пошти: info.kmlvm@kyivcity.gov.ua

– Замовлення – належним чином оформлений запит Замовника на придбання/отримання ветеринарних послуг;

– Замовник – фізична особа або суб’єкт господарювання, яка / який звернулась (ся) до Виконавця за наданням Ветеринарної послуги та здійснила (в) Акцепт цієї Оферти.

– Згода суб’єкта персональних даних – добровільне волевиявлення фізичної особи щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до мети їх обробки, яке виражається (надається) шляхом проставлення відмітки про надання дозволу на обробку своїх персональних даних під час оформлення Замовлення.

– Персональні дані – відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована;

– Послуги – набір ветеринарних послуг, які надаються Виконавцем у порядку і на умовах, визначених цим Договором.

Інші терміни вживаються у цьому Договору у значенні, наведеному у законодавстві України.

1.4. У своїй діяльності Виконавець керується Цивільним кодексом України, Законом України «Про захист прав споживачів», а також іншими нормативно-правовими актами України, які стосуються діяльності Виконавця.

1.5. Виконавець має право в односторонньому порядку вносити зміни в умови цього Договору шляхом оприлюднення нової редакції Договору на сайті.

Чинною для Замовника та Виконавця вважається редакція Договору, яка розміщена на Сайті на момент здійснення Замовлення Замовником.

1.6. Взаємовідносини, які не врегульовано цим Договором, регулюються відповідно до чинного на момент виникнення таких взаємовідносин законодавства України.

Даний Договір є публічним, відповідно до ст. ст. 633, 641 Цивільного кодексу України, та його умови є однакові для всіх Замовників.

2. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ

2.1. У порядку та на умовах, визначеним цим Договором, Виконавець зобов’язується надати Замовникові ветеринарні послуги, а Замовник оплатити їх, якщо інше не визначено цим Договором.

3. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН

3.1. Замовник під час укладення, зміни, виконання та припинення цього Договору, а також під час надання Послуг, має право на:

– належну якість Послуг;

– необхідну, доступну, достовірну та своєчасну інформацію про Послуги, умови і порядок їх надання;

– захист своїх прав державою;

– обслуговування державною мовою відповідно до законодавства України;

– відшкодування майнової та моральної шкоди, завданої внаслідок ненадання/ неналежного надання Послуг, відповідно до закону;

– звернення до суду та інших уповноважених державних органів за захистом порушених прав;

– інші права, визначені умовами цього Договору, чинним законодавством України.

3.2. Замовник під час укладення, зміни, виконання та припинення цього Договору, а також під час надання Послуг, використання отриманої інформації, зобов’язаний:

– вказувати повну і достовірну інформацію про стан тварини;
– належно оплачувати Послуги згідно з умовами цього Договору;
– використовувати отриману від Виконавця під час надання Послуг

інформацію згідно з її цільовим призначенням та неухильно дотримуватися умов (вимог, норм, правил), встановлених (повідомлених) Виконавцем;

– утримуватись від дій, які порушують вимоги чинного законодавства, у тому числі, але не обмежуючись, пропагувати ненависть, дискримінацію за расовою, етнічною, статевою, релігійною, соціальною ознакою, використовувати нецензурні вирази та/або гучні розмови, створювати шум за допомогою різних пристроїв тощо, які можуть перешкодити іншим учасникам брати участь у наданні ветеринарних послуг і отримувати інформацію під час їх проведення;

– належно виконувати інші зобов’язання, визначенні умовами цього Договору, чинним законодавством України.

3.3. Виконавець під час укладення, зміни, виконання та припинення цього Договору, а також під час надання Послуг, має право:

– отримувати від Замовника повну і достовірну інформацію, необхідну для надання Послуг;

– отримувати від Замовника належну плату за Послуги згідно з умовами цього Договору;

– скасовувати, переривати або переносити строк надання Послуг, у разі виникнення обставин, що перешкоджають належному наданню Послуг, завчасно повідомивши про це Замовника;

– в односторонньому порядку припинити виконання умов цього Договору у разі порушення Замовником своїх зобов’язань, визначених цим Договором, чинним законодавством України;

– на звернення до суду та інших уповноважених державних органів за захистом своїх порушених прав;

– інші права, визначені умовами цього Договору, чинним законодавством України.

3.4.Виконавець під час укладення, зміни, виконання та припинення цього Договору, а також під час надання Послуг, зобов’язаний:

– надати Замовнику Послуги належної якості;

– належно виконувати інші зобов’язання, визначені умовами цього Договору, чинним законодавством України.

4. УМОВИ ТА ПОРЯДОК НАДАННЯ ПОСЛУГ

3.1. Відповідно до умов цього Договору Замовлення Послуг здійснюється Замовником віддалено через Сайт Виконавця шляхом заповнення онлайн-форми.

3.2. Під час заповнення онлайн-форми Замовник самостійно обирає вид та обсяг Послуг та зазначає:

– прізвище, ім’я, по батькові (українською мовою);
– адресу електронної пошти (у разі наявності);
– контактний телефон;
– іншу, встановлену в онлайн-формі, інформацію.
3.3. Заповнення онлайн-форми Замовником є повним і беззастережним

прийняттям (акцептом) умов цього Договору та підтвердженням Замовника своєї повної дієздатності, включаючи досягнення 18-річного віку, законне користування банківською платіжною карткою.

3.4. Послуги надаються дистанційно (онлайн) за допомогою телекомунікаційних мереж (систем).

4. ЦІНА ПОСЛУГ. ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ МІЖ СТОРОНАМИ

4.1. Вартість послуг визначається Виконавцем згідно затверджених тарифів підприємства.

4.2. Замовник зобов’язаний оплатити ціну Послуг шляхом перерахування 100% ціни Послуг на банківський рахунок Виконавця протягом

30 днів з моменту здійснення Замовлення, але у будь-якому разі не пізніше ніж за 3 календарні дні до початку надання Послуг.

4.3. Оплата Послуг здійснюється у грошовій одиниці України – гривні.

4.4. Оплата Послуг вважається здійсненою з моменту зарахування грошових коштів на рахунок Виконавця.

4.5. У разі часткової оплати Послуг, Послуга вважається оплаченою з дня сплати 100% ціни замовлених Послуг.

4.6. Оплата Послуг свідчить про згоду Замовника з умовами цього Договору.

Не виконання Замовником обов’язків щодо здійснення оплати Послуг у визначений цим Договором строк може визнаватися Виконавцем як одностороння відмова Замовника від Договору, що спричинить припинення Договору.

4.7. У разі дострокового розірвання цього Договору з ініціативи Виконавця, за відсутності порушень умов цього Договору Замовником, Виконавець зобов’язаний повернути Замовнику грошові кошти сплачені за ненадані Послуги.

У разі дострокового розірвання цього Договору з ініціативи Виконавця через порушення умов цього Договору Замовником, грошові кошти сплачені за ненадані Послуги Замовнику не повертаються.

4.9. У разі дострокового розірвання цього Договору з ініціативи Замовника, за відсутності порушень умов цього Договору Виконавцем, Виконавець зобов’язаний повернути Замовнику грошові кошти сплачені за ненадані Послуги, у разі якщо Замовник повідомив Виконавця про дострокове розірвання цього Договору не пізніше, ніж за 3 календарні дні до моменту початку надання Послуг.

У разі дострокового розірвання цього Договору з ініціативи Замовника черезпорушенняВиконавцемумовцьогоДоговору, Виконавецьзобов’язаний повернути Замовнику грошові кошти сплачені за ненадані Послуги.

4.10. У разі повернення коштів Замовник зобов’язаний повідомити Виконавцю реквізити власної банківської картки (банківського рахунку), на який Виконавець зобов’язаний перерахувати грошові кошти.

5. ВИРІШЕННЯ СПОРІВ. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН

5.1. Сторони докладають максимум зусиль для вирішення будь-яких розбіжностей, спорів виключно шляхом переговорів.

5.2. За невиконання або неналежне виконання своїх зобов’язань, Сторони несуть відповідальність згідно з умовами цього Договору та чинного законодавства України.

5.3. Виконавець не несе відповідальності за результати застосування Замовником знань і навичок, отриманих в результаті надання Виконавцем Послуг .

Відповідальність за використання таких знань і навичок, а також за будь-які результати, прямі або побічні ефекти, отримані в результаті

використання таких знань і навичок цілком і повністю лежить на Замовникові.

5.4. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання своїх зобов’язань, якщо таке невиконання викликано наслідками дії обставин непереборної сили (форс-мажор), які виникли після укладання цього Договору і які Сторони не могли передбачити або запобігти їм.

5.5. Виникнення обставин, що викликані дією непереборної сили, тягне за собою збільшення строку виконання цього Договору на строк дії вказаних обставин.

6. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ

6.1. Цей Договір набирає чинності у момент здійснення Замовлення Замовником і діє до моменту повного виконання Сторонами своїх зобов’язань, якщо інше не визначено умовами цього Договору, чинним законодавством України.

7. ОБРОБКА ТА ЗАХИСТ ІНФОРМАЦІЇ

7.1. Вся інформація та зображення, розміщені на Сайті Виконавця, є власністю Виконавця. Використання будь-якими третіми особами такої інформації та/або зображень без згоди Виконавця є порушенням прав Виконавця і тягне за собою відповідальність, передбачену чинним законодавством України.

7.2. Укладаючи Договір, Замовник надає згоду на обробку Виконавцем його персональних даних.

Згода на обробку персональних даних діє протягом усього строку дії Договору, а також протягом необмеженого терміну після закінчення його дії.

Замовник підтверджує, що він повідомлений (без додаткового повідомлення) про належні йому згідно із Законом України «Про захист персональних даних» права, про цілі обробки даних, а також про те, що його персональні дані передаються Виконавцеві з метою виконання умов цього Договору.

Замовник також погоджується з тим, що Виконавець має право надавати доступ та передавати його персональні дані третім особам без будь- яких додаткових повідомлень Замовника, не змінюючи при цьому мети обробки персональних даних.

Обсяг прав Замовника, як суб’єкта персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» йому відомий і зрозумілий.

8. РЕКВІЗИТИ ВИКОНАВЦЯ

Додаток No 1

до Договору про надання ветеринарних послуг

No______ від _________ р.

Відповідно до умов Договору про надання ветеринарних послуг No01-08/22 від 01.08.2023 р. (далі – Договір) у даному Додатку No 1 встановлюється наступний зразок Анкети-заявки на надання ветеринарних послуг:

Анкета-заявка на надання ветеринарних послуг

ПІБ власника тварини (відповідальна особа): _________________________________________________________________________ Адреса: _________________________________________________________________ Моб.тел. _____________________ Додатковий: ___________________

Інформація про пацієнта: Ім’я ___________________________________________________

Вид (собака/кішка/гризун): _______________ Порода: ________________ Стать: __________

Дата народження: _____________ Номер чіпу:_______________________________________

Вакцинація: Так ○ Ні ○
Дата останньої вакцинації___________________________

Хронічні захворювання: ________________________________________________________ Особливі відмітки:____________________________________________________________ Алергії:_______________________________________________________________________

Даний Додаток No 1 є невід’ємною частиною Договору.